Hoe kom ik zonder in te loggen weer op mijn ingestelde iGoogle pagina terecht.

Showing 1-4 of 4 messages
Hoe kom ik zonder in te loggen weer op mijn ingestelde iGoogle pagina terecht. Hoije 7/29/10 9:47 AM
Ik heb in het verleden een iGoogle opstartscherm aangemaakt en heb dit lang kunnen gebruiken, maar nu moet ik mij iedere keer weer aanmelden met naam en password en dit ondanks dat ik gegevens bewaren aangevinkt heb. Ik kom bij het opstarten eerst in een opstartscherm dat ik zelf weer persoonlijk kan maken. Hier heb ik geen behoefte aan want ik had al een opstartscherm. Wie kan mij helpen om bij het opstarten mijn oorspronkelijke opstartscherm terug te krijgen.
BVD Hoije
Re: Hoe kom ik zonder in te loggen weer op mijn ingestelde iGoogle pagina terecht. Taischo 7/29/10 10:34 AM
Als je aangeeft dat je ingelogd wilt blijven wordt er een cookie op je computer geplaatst die daarvoor zorgt. Als je dat cookie wist lukt het dus niet meer. Je hebt dus naar alle waarschijnlijkheid in je browser de instelling om cookies te bewaren uitgezet.
Re: Hoe kom ik zonder in te loggen weer op mijn ingestelde iGoogle pagina terecht. Hoije 7/30/10 9:14 AM
Keesd,

Waarschijnlijk is dat inderdaad het probleem.
Hoe krijg ik die cookie weer terug, om tot mijn oude automatische inlog van mijn iGoogle als startpagina te komen?

Groet Hoije
Re: Hoe kom ik zonder in te loggen weer op mijn ingestelde iGoogle pagina terecht. Taischo 7/30/10 11:22 AM
Dat cookie komt terug op het moment dat je je aanmeld. Zorg dus gewoon dat je dat onthouden van cookies in je browser eerst aanzet. Daarna moet alles weer werken als vanouds.